Amanda & Fanny
Datum: 2012-07-02 | Tid: 22:47:28 | 1 Kommentarer

 
Amanda Niklasson heter jag och är 16 år, mitt största intresse är hästar och sen så kommer fotografering och bloggdesign. Jag rider en ponny som heter Fanny, jag är typ som medryttare på henne, det är nämligen mina grannars? ponny, Hon står i ett stall ganska nära mej så jag är väl där så ofta jag hinner/kan. Fanny delar stall med två söta små shettisar som också ägs av tjejen Hilma, Så vi brukar för det mesta rida tillsammans! Fanny är en maxad B-ponny på ungefär 17 år ^^
 
Detta är Fanny
 
 
När man rider Fanny känns det inte som att sitta på en B-ponny, det känns mer som en D? Hon har i alla fall ganska stort steg och det är ju ganska skönt! Och i hoppningen är hin ju underbar! Man kan ju säga så här, att hon är inte rädd för att hoppa högt över... Hon kan hoppa en bom på MARKEN som om det vore ett högt hinder... Och är det ett hinder man aldrig hoppar för så gäller det att hoppa ännu högre eftersom att det KAN bitas!!! :O Haha, men hon är i alla fall helt underbar! <3 min lilla stjärna, det är henne jag vaknar för, hon är mitt allt! <3
 
      

Kommentarer
Postat av: emma jensson

så söt Fanny är!!!

Svar: Japp! Hon är jätte söt! <3
Amanda & Wilma Niklasson & Glans

2012-08-16 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback