Go kväll
Datum: 2012-08-20 | Tid: 20:22:58 | 0 Kommentarer

Har inte haft tid att uppdatera nu, men det har ju vart 3 inställda så jag är ändå nöjd ^^
Första skoldagn idag var nice, gött att få in dme gamla rutinerna med nya scheman osvosv...
 
Idag hade vi först samling och så en "välkomnad" tillbaka till skolan, sen lite måla uppgift, man skulle skriva mål och hur man ville utfra dem när man slutar 6:an och lite annat, had eäven en 45 minuters rast och så slutade vi halv 1...Gick med en kompis till bibblan så ochs en till opikern. Provad elinserna idag och dem funkade så linserna sitter i just nu..
Gick till mamma och sen dirr till Morfar & åt glass och var där en stund, tog bla fram ett piano osv. Åkte hem och var hemma vid 20 i 6. Då var det jump i ridkläderna och Lapaz stog först på tur. Idag skulle jag bara se så han inte haltade & Olympia fik skogen.Berättar om Dagens ridpass snart, tänkte pröva en ny sak :D
Kom nyss in och ska nu äta, mamma & papap är i Nogre så det är bara jag och Rasmus hemma men det klarar vi nog..
 
Ska äta snart om någon minut och sen duschar jag precis innan jag ska gå & lägga mig. Vill inte duscha med linserna , är så rädd att dem åker ut ;)
 
Joo, det där med dagens ridpass...
För att det ska bli enklare för mig så skrive rjag dagens ridpass den dagen jag ridit dem men publicerar dem dagen efetr får att få tidsinställd, DOCK inte på helgen.
Så dagens ridpass kommer komma imorgon, för att det SKA bli enlare för mig. Hoppas det är OK?? Vi provar och funkar det inte så kör jag som vanligt!
 
Hoppas ni orkade läsa :))
 Orkar inte läsa igenom därav kanske nåra stav fel x''D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback