död ?!
Datum: 2012-08-19 | Tid: 21:49:00 | 0 Kommentarer

Hm, känner att jag verkligen tagit vara av dagen, därav varför jag inte bloggat heller..

Igår efter jag vart hos Wilma så åkte jag direkt till mormor och morfar där jag duschade och så sen gick jag till heat där jag åt middag med mamma, pappa och två av deras vänner. Och sen gick jag tillbaka till mormor och morfar och sov över där, och nu på morgonen idag så gick jag ner till båten där mamma och pappa sov.
Så tog vi en promenad till konsum, och pappa hämtade bilen, sen gick vi tillbaka till båten där vi gjorde fika och sen åkte vi ut, hämtade även upp min kusin Agnes, så åkte vi ut till en ö som heter Ursholmen, den ligger utanför kosteröarna :P Då kom Elin och hennes familkj också dit, det har verklogen vart super kul där idag, vi har solat, badat, vart uppe i en fyr och massor massor mer! Men nu måste jag snart sova, för imorgon väntar den första skoldagen! :)<3

Och jag hoppas att ni fattar att jag inte kommer hinna uppdatera "super duper" mycket på vardagarna.. men skall försöka så mycket jag hinner och orkar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback