Sista inlägget....
Datum: 2012-08-19 | Tid: 20:16:01 | 0 Kommentarer

...på sommarlovet 2012 !
Idag har det vart en fantastisk dag..
Började dagen efter det vi hördes med att slänga skräp med pappa och sen var vi på långö till 4. Köpte glass i stan och åkte hem och fixade nytt fräscht vatten och mat till imorgon bitti (till hästarna). Sen något och så fixade jag iordning Lapaz och red han i skogen. Dagens ridpass ikv. Så in för 30 min sen & äta någon förrättskorv och sprite och sen ut och en snabbpromenad med Olympia. Nu ska jag äta och sen vika tvätt & fixa för nmorgondagen, 3 inställda är fixade till imorgon ;)
 
Dagens ridpass med Lapaz ;)
Outfit:
Jag: Jw hjäml, väst, vanlig ridtröja rosa, vanliga jeans ridbyxor, ridsockar, converse.
Lapaz: Träns Svart, Knights Sadel, padd, ljusblått schabrak :*
Idag fattad ejag hur mycket jag älskar han !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback