2012
Datum: 2012-08-19 | Tid: 12:05:00 | 1 Kommentarer

IDAG är det SISTA dagen på SOMMARLOVET 2012, SISTA !
Det har varit ett fantastiskt sommarlov med allt möjligt, det ändå dåliga är att det har vart  dåligt väder mestadels, några fantastiska dagar har det ju vart men inte alls som det har vart innan.
Det jobbiga med att sommarlovet är slut är INTE att börja skolan, nej absolut inte. Utan att det går mot mörkare tider, jag går längre i skolan, jag har 2 hästar. Jag vet inte hur det blir med Lapaz. Det får vi helt enkelt se, antingen har jag 2 hästar och hinner knappast blogga eller så har jag 1 häst och hinner mer. Fast det viktiga är inte att blogga. Det VIKTIGASTE nu är skolan och hästarna, det är prio 1.
Jag ska få betyg nu , därför måste jag jobba ordentligt, det har jag alltid gjort men inte sluta kämpa förens det är slut.
Jag vet att man måste sälja, jag VET att Lapaz ska säljas, en gång ska även Olympia de. Det är sorligt men tyvärr sant... Kan säga att JAG hade absolut inte vart här där jag är idag utan Lapaz, utan honom hade jag inte vart något <3
 
 

Kommentarer
Postat av: céline

vilken är din favorit glass?
min är ben and jerrys chocolate fudge brownie släng gärna in svaret på min blogg är du snäll :)
www.celineoldstrands.bloggplatsen.se
jätte fin blogg !

2012-08-19 @ 12:13:56
URL: http://celineoldstrands.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback