SkolSchema
Datum: 2012-08-20 | Tid: 21:08:04 | 0 Kommentarer

Mina dagar ser ut såhär....
Måndagar:  15:25
Svenska, rast, engelska, So geografi, lunch, rast, slöjd, b-språk (och be språk är tyska, franska och spanska )
 
Tisdagar: 15:00
Matematik, rast, teknik, bild, NO, lunch, rast, idrott, Svenska, NO
 
Onsdagar: 14:10
Matematik, rast, Svenska, engelska, lunch, städning, rast, musik
 
Torsdagar: 14:10
Svenska, rats, SO, Idrott, engelska, elevens val, lunch, rast, SO
 
Fredagar: 13:40
Matematik, rast, IUP, Hemkunskap, Lnch, rast, Svenska, veckobrev, schema
 
Hur tycker ni mitt shcme aär, själv tycker jag det är helt okej... Hinner ju med den tidiga bussen på fredagar och så ska jag gå tidiagre en annan dag också ;)
Nu väntar duschen :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback